Första seriösa inlägget ^^

Ja, jag får väl ta och skriva några rader också kanske.
Jag har nu suttit i över en timme och försökt fixa en massa inställningar här på bloggen, jag fattar inte varför det måste vara så avancerat? >.< Som tur var hjälpte Abulu (www.mattiasabulu.blogg.se) mig så en del saker har jag fått på plats iaf. Det som inte funkade var att fixa en egen bild som header, vet inte varför det inte fungerade, är det någon som vet det får ni gära delge er av kunskapen :P.

En kort presentation av mig ser ni här till vänster och är det något annat ni undrar över så är det bara att fråga, eller eventuellt adda mig på msn på [email protected]

Andra ställen på Internet som jag är aktiv är Bilddagboken där jag heter FriidrottFTW, besök gärna min bdb och kommentera bilderna. Speciellt kommentarer i mitt naturbilds-album blir jag glad för :)

Det var väl det jag kom på att skriva om nu, ingen idé att berätta vad som hänt idag (igår) eller något, orkar inte det nu. Men jag ska iaf försöka att uppdatera min blogg lite då och då med olika händelser ur mitt liv, troligtvis lär det bli mycket friidrott och publicering av många bilder som jag fotograferat själv. Hoppas ni komemr uppskatta det och bevaka min blogg!

Ha det bra  // Bäcke

Kommentarer
Postat av: Syster.

Mattias har blivit en bloggnörd ;)

2008-12-23 @ 17:24:45
Postat av: Bäcke

HäHä (6)

2008-12-23 @ 21:10:21
URL: http://baecke.blogg.se/
Postat av: Mattias Abulu

Let me know ifall du lär dig fixa headern! :D

2008-12-23 @ 21:39:03
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/
Postat av: Bäcke

ofc! :D...vi kan göra ett till försök i kväll ;)...annars väntar jag på att en tjej som har blogg ska logga in på msn, men det gör hon ej xP

2008-12-23 @ 22:07:48
URL: http://baecke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0