Juldagen

Hej hopp!

Nu är då julafton över, gick lika snabbt som vanligt. Samma tanke dyker varje år upp i huvudet: "Var det värt att anstränga sig så här mycket för en ynka dag?", svaret blir alltid det samma: "Ja!". Jag älskar julafton och så kommer det troligtvis/förhoppnings vara för resten av livet.

För att nämna några av de bästa julklapparna så fick jag bl.a en extern hårddisk på 500 GB, ett 2 GB minneskort till mobilen, en nice tröja från Pepes och pengar :). Alla gåvor var iaf mycket välbehövliga :)

Dagen har jag ägnat åt att föra över ca 60 GB till HDD:n och fixxat med låtar till mobilen. Nu har jag iaf ca 300 st ist för 50 st!

I morgon bär det av ner till mormor och morfar i Halmstad där jag kommer tillbringa min tid fram till 30 december då jag åker hem och är hemma lagom till nyårsafton, som för tillfället ser ut att komma spenderas med mina gamla polare här i Björktjära.

Nu blev det här ett väldigt hoppigt och osammanhängande inlägg, men jag gjorde så gott jag kunde för att sammanfatta några innehållsrika dagar. Nu måste jag gå och packa inför morgondagen då jag ska upp torterade tidigt: vid halv 8.

Lev väl,     
// Bäcke

Kommentarer
Postat av: Sandsjoe

Nyår ! jag längtar, glöm inte att du ska vara i

K-town dåh :D

2008-12-25 @ 18:00:09
Postat av: Bäcke

juste ;O...får dra på stan å fixa biljetter dirr ;)

2008-12-25 @ 18:15:35
URL: http://baecke.blogg.se/
Postat av: malin

tänkte bara lämna ett fotspår,man blir ju lite nyfiken av vem som går in och kollar på ens blogg ellerhur :)

2008-12-28 @ 21:49:26
URL: http://sjolundmalin.blogg.se/
Postat av: Bäcke

Klart! :D

2008-12-28 @ 23:26:38
URL: http://baecke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0