Lite designande

Go' Kväll på er!

Jag har suttit här vid datorn största delen av de senaste kvällarna och designat min blogg. Äntligen börjar jag lära mig lite hur det går till. Var krångligt och drygt till en början, men nu måste jag säga att det faktiskt är rätt kul att sitta här och lägga in nya funktioner och se om det fungerar som tänkt. Kvällens tillskott har bl.a blivit länk till att bevaka min blogg via Bloglovin. Jag rekommenderar start att ni börjar bevaka min blogg! :)
Här är en snabblänk: http://www.bloglovin.com/blogg/430682/bcke , alternativt att ni klickar på de små Bloglovin-ikonerna längst till höger nedanför mina meddelanden vid Kommentarer och Trackbacks.
Ett annat tillskott för kvällen är besöksräknaren längst ner till vänster på menyspalten. Fick inte riktigt kläm på hur man flyttar siffrorna närmre texten och hur man gör texten mindre och i ett annat teckensnitt, men, men. Är det någon som känner till hur man gör är ni mer än välkommna att förtälja det.
Nu börjar min blogg bli klar-designad, vilket egentligen är lite tråkigt - men en blogg är ju till för att skriva i, så det är väl för det bästa. Det jag har i åtanke att ändra för tillfället är en bakgrundsbild, jag försökte igår, men blev inte nöjd med resultatet så jag behöll min gröna färg. Appropå den gröna färgen har jag tänkt mig att modifiera den lite smått, men eftersom jag är naturfotograf vill jag ha kvar naturkänslan i min blogg (därav headern - panorma från Rengsjö i sommras), så grön kommer den att förbli.
I morgon bär det som sagt av till Halmstad, så jag antar att jag kommer ha lite tid på mig på tåget att designa klart. Ni får gärna komma med kommentarer om hur ni vill att bloggen ska se ut och vad ni vill att jag ska ta upp, om det är något speciellt!
Länkar har det även tillkommit några i kväll, och det uppskattas starkt om ni vill länka till min blogg!

Som avrundning kan jag väl nämna att jag även finns på Facebook som Mattias Bäckman.

Slänger in en bild också,
// Bäcke


Fallen Leaves,

© Bäcke


Kommentarer
Postat av: daisy

asfin bild! :)

2009-01-01 @ 16:08:49
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/
Postat av: Frida

härlig bild :)

2009-01-18 @ 22:08:11
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0