Modebloggande ;)

Som rubriken antyder kommer dagens inlägg till viss del handla om kläder. Nu är det inte så att jag kommer sitta och reflektera över modesituationen i världen om ni tror det...för mode är jag noll insatt i xD. Saken är den att jag idag inköpt tre nya klädesplagg från Jack 'n' Jones :). Ett par jeans, en v-ringad tröja och en huv-tröja. Speciellt huvtröjan fyndade jag rejält på. Den hade kostat 300 kr, det stod att reapriset var 200 kr, men hon i kassan råkade slå in 50 % rabatt, så jag fick en hyfsad tröja för 150 kr! Tyvärr fanns den bara i M, hade helst viljat ha den i L, men kostar den 150 kr så är det lätt värt det.
Mycket nöjd med mina inköp, men tyvärr har jag ingen bild på dem än.

Hur som helst så genomförde jag min biologiuppgift idag. Tyvärr blev det inte riktigt önskat resultat då hunden bara låg framför ytterdörren och väntade på att mormor skulle komma hem. Egentligen fick man inte påverka djuret något under undersökningen, men eftersom det verkligen inte hände någonting förutom att Merry reste sig, lade sig, reste sig, lade sig om och om igen så gick jag och hämtade en bullbit och strödde ut lite småbitar i lägenheten. Då fick jag i alla fall fart på henne i någon minut. Så efter en halvtimme var det ända jag fick ihop det att hon åt och att hon låg och sov. Bra jobbat!.....Misstänker lite smått att min biologilärare har förväntat sig liite mer variation i undersökningen...

Förövrigt har det inte hänt mycket idag. Var ute och gick med Merry i ca 45 minuter, suttit vid datorn och sett på tv. I morgon kl 09.00 går tåget hem och jag kommer äntligen hem till Bollnäs igen ca klockan 17.17.

Tack för mig,
// Bäcke

Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

vill också gå ut och gå med hund. JAg vill ha en hund! xD

2008-12-29 @ 21:36:47
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/
Postat av: Bäcke

Det är bara mormor & morfars hund :/. Själv har jag aldrig haft hund, har jämt viljat ha, vi tänkte köpa, men insåg att vi inte hade tillräckligt med tid helt enkelt :/

2008-12-29 @ 21:40:11
URL: http://baecke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0