Nothing to do...

Rubriken stämmer, tro mig. Sitter här på rummet vid laptopen och önskar att jag hade min stationära datorn här. Vill ha mina bilder! Tycker inläggen blir lite tråkiga utan bilder som förgyller dem, men vad ska man göra...
Var nyss ute och gick på slingan på Galjberget med mor, syster och mormors & morfars hund Merry. Vet inte vad det är för ras, men liten och brun är den iaf, haha. Ganska skönt att vara ute och gå iaf, t.o.m minusgrader här nere (tror det är minus 12 hemma i Bollnäs lr något..).
Snart kommer min moster Ulla med de sista julklapparna, hähä. Blir troligtvis nå godis eller något liknande, men allt uppskattas :).

Juste, idag måste jag göra en skoluppgift också -.-, jag ska studera ett djur (Merry) i 30 min, utan påverkan och sedan skriva en lång rapport om djurets beteende till biologin. Rapporten ingår i det avslutade kapitlet Etologi (läran o djurens beteende). Hur jag ska lyckas studera en hund som springer runt och hoppar upp på alla utan påverkan från omvärlden vet jag ej. Ända gången hon är oberoende av påverkan från omvärlden är när hon sover...och vilken enorm rapport jag kan skriva om en sovande hund...>.<.
Jag hatar att ha uppgifter att göra på loven :(, men som tur är det ända plugg jag måste göra det här lovet iaf!

Nu längtar jag efter att träna.
Btw, slänger upp en bild från Liseberg som jag tog på Landslagsuppföljningen i GBG för två veckor sedan (kom på att jag har bilder därifrån på den här datorn).

// Bäcke


Slänggungedamp @ Liseberg,

© Bäcke


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

HAHA, okej :D

2008-12-28 @ 15:30:58
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Bäcke

Hähä :P

2008-12-28 @ 16:09:25
URL: http://baecke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0