Hemma

*Kopierar från min Träningsdagbok*

Hemma från Spanien och en helt underbar vecka.
Blev tio pass för mig och jag bör medge att jag är ordenligt slutkörd nu.
Hotellet vi bodde får helt klart godkänt. Maten var grym, med enorm buffé + efterrätt mm varje dag. Vi åt frukost, lunch, middag på hotellet. Vädret var helt okej, med en topp på torsdagen med runt 24 grader C. Träningen förflöt riktigt bra får jag säga. En utav höjdpunkterna under lägret var när vi på onsdagskvällen tog en tripp in till Barcelona och såg Barca utklassa Sevilla med 4-0 på Camp Nou! Vilken upplevelse!
Nu sitter jag här med kraftig halsonda och lite annan sjukdom, som tur var slog den inte till förrns på flygplatsen i Barca på väg hem.

Förövrigt liten chockstart i går i skolan efter drygt 2.5 veckors ledigt med nationella uppsats i Engelska B, hehe.

See Ya.
Lägger upp en bild nu, fler kommer kanske sen...kolla annars in min Bilddagbok (Anonymblockering, logga in om ni vill se bilderna eller hör av er om ni vill ha lösenord).

// Bäcke


Camp Nou,
© Bäcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0