PÅSKLOV!

Det var längesedan jag längtade så här mycket till ett lov. De sista (3?) veckorna har tärt något enormt på krafterna. Prov och inlämningsuppgifter om vartannat hela tiden. Men nu är det alltså äntligen påsklov! :D
Det här påslovet är lite extra speciellt för mig eftersom jag direkt efter påsklovet på måndagen den 20:e april åker på träningsläger med resten av friidrottarna till Lloret de Mar, 7.5 mil norr om Barcelona i Spanien! Sjukt roligt ska det bli. Idag hade jag, som jag nämnde igår, kemiprov. Egentligen kändes det inte så extremt svårt, men eftersom vi som gjorde det idag före lovet fick sitta inne i ett klassrum samtidigt som treorna hade biologi-genomgång så var det svårt att koncentrera sig. Jag fick inte riktigt in den där "provkänslan", allt kändes så oseriöst. Blir nog tyvärr bara ett G känns det som (IG lär det i alla fall inte bli...), men hoppas på VG (även fast jag i vanliga fall  är missnöjd även med detta betyg).
Sen får jag väl passa på att skryta lite också; fick tillbaka litraturanalysen som jag skrev i svenskan för 2-3 veckor sedan - solklart MVG :). Måste säga att det lutar mer och mer åt något inom journalistiken för min del då det blir dags för högskola om något år.
Appropå att jag tycker det är roligt att skriva så var det någon från Umeå Universitet som kommenterade ett inlägg nyligen och ville att jag skulle skriva lite åsikter angående olika ämnen (internetanvändande för ungdomar tror jag det var), motiveringen var att de tyckte att jag skrev både sanningsenligt och mycket bra - det var roligt att höra det! :)

Btw så klippte jag mig idag, sjukt kort hår nu :O... höres,
// Bäcke


Bild från i sommras, jag på bild. Fotograferad av Andreas.

Kommentarer
Postat av: Cristian

Shit, påsklov så pass sent? :) Lyxigt. När alla andra sliter och jobbar så slappar du :)



2009-04-13 @ 04:09:23
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Haha :) Så att ni kan flasha er när alla andra sliter? :)



Allt bra med dig?

2009-04-13 @ 16:52:32
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Haha, najs :)

2009-04-14 @ 02:37:18
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Albin - Limited for the lucky few

Där ser man, kanske blir skribent istället för friidrottare - haha! ;)

Lägg upp bild på håret.

2009-04-16 @ 16:53:01
URL: http://albiun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0