SPANIEN!

I kväll vid sexsnåret bär det av hem till Emil för att chilla där med poker och dator med en del av friidrottarna innan det klockan 03.00  bär av ner mot Arlanda! :D. Därifrån går planet mot Lloret de Mar klockan 07.10. Vi mellanlandar dock vid 10 eller nått sådant i Wien, Österrike. Sedan vid ett (?) kommer vi slutligen fram till Spanien och Lloret de Mar för en veckas tränande och allmänt kul :). Tvivlar på att jag kommer skriva något under nästkommande vecka, men får jag tag på något IT-Café så vet man aldrig!

Ha det bra hemma i Sverige nu. Btw, ska reklamera en friidrottskollega som skriver en mycket bra och framstående blogg, som han vunnit pris i Värmland för, tror jag -  http://albiun.blogg.se/

// Bäcke


Paintskills,
© Bäcke

Kommentarer
Postat av: Albin - Limited for the lucky few

Ni får ha det så gött! :)

Nice, jag får tacka så mycket..

2009-04-19 @ 18:14:37
URL: http://albiun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0