ISM

Hej!

Vilken dag! Så kul! :D
Det var meningen att jag skulle hjälpa till lite med liverapporteringen samtidigt som jag fotograferade alla pallplatser. Jag fick en fotoväst och tänkte att jag kunde väl lika gärna ta lite fler bilder då jag ändå hade den, så jag gick runt på inneplan (med Joel) hela dagen och fotade! Det blev sammanlagt 470 bilder (ca) och jag är även hyfsat nöjd med de flesta. Det var riktigt roligt att få vandra runt fritt i hela hallen bland Sveriges bästa friidrottare. Perfekta fotomöjligheter dök upp hela tiden, dessutom konverserade jag en hel del med t.ex Hasse Sjögren också. Trevligt. Fotade alla pristagarna, men langade bara bilder till liverapporteringen, inget mer.

Ja, det finns inte särskillt mycket mer att berätta om dagen än att jag fotograferade en massa och att det var kul.
I morgon är jag reserv i vårt 4x200 m-stafettlag. Det verkar iaf som om jag slipper springa. Det skulle självklart vara en mycket rolig upplevelse att få vara med i laget, men med tanke på att jag varit sjuk (känner lite i halsen nu också...) och inte tränat något så är det för lagets bästa att Johan springer och jag önskar dem all lycka!
Hur som helst så kommer jag iaf värma upp med dem och vara redo utifall det oförutsägbara inträffar. Förövrigt kommer jag fotografera från halv elva till ett ca (stafetten går 15.10 - kom och titta!), jag kommer dock vara där redan vid 9-tiden tror jag.

Lägger upp två bilder från dagen, hoppas ni gillar dem.

// Bäcke

   
Johan Wissman           Linus Thörnblad
© Bäcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0