Jobb

Hallå!

"Hemligheten" jag undanhöll er i förra inlägget kommer nu att avslöjas (vilken spänning va?, haha).
Jag och min kompis Joel Groth ska börja jobba åt sveriges bästa friidrottsfotograf: Hasse Sjögren! Eftersom han bor nere i GBG har han lite svårt att hinna täcka upp Norrlands alla tävlingar, så på en tävling förra helgen frågade han Malin Ström i min klubb vilka det var som fotograferade i Bollnäs Friidrott (han hade tydligen sett mina bilder som jag skickat till Friidrottaren, eftersom han är deras huvudfotograf). Hon sade då att det mest var jag och Joel som fotograferade, och eftersom Joel var på plats så pratade han med honom. I går ringde Joel honom och det bestämdes att vi ska börja jobba för honom! Exakt hur det kommer bli vet vi inte än, vi ska prata med honom mer under ISM i Bollnäs. Det lutar iaf åt att Joel och jag ska starta eget företag och leverera bilderna därifrån! Förhoppningsvis kan jag även ha det här som projektarbete, jag ska prata med min svenska- och projektarbetslärare på måndag får se vad hon säger, jag tror hon kommer tycka det låter bra, hoppas jag.
Det var väl den informationen jag kan ge er nu, något mer vet jag inte för tillfället, men det ser onekligen bra ut i alla fall! :)



Skönt med helg! Har bara suttit och lekt lite i PS, mm i eftermiddag, såg en film nyss, fast den var mest som en dokumentär, så blev lite besviken - The Quest (aka The Mexican Trip), hette den.
Nu ska jag ta å se Smala Sussie och i morgon ska jag fotografera mina kompisar när de spelar fotboll i Ljusnan Cup i ishallen på Sävstaås IP i Bollnäs.

Ha det bra så länge, lägger upp före- och efterbilder på mitt lilla "lekredigeringsprojekt" från dagen,
// Bäcke

 
Hazze's bil före...    - och -        efter,
© Bäcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0