Ljusnan Cup

Tjatja.

Idag har det inte hänt mycket. Vaknade tidigt, såg lite på tv mm, kl 11 gjorde jag mig i ordning och åkte kl halv tolv till ishallen på Sävstaås IP för att fotografera mina kompisar då de spelade Ljusnan Cup i fotboll.
Det var rätt underhållande att kolla på, och bara jag har en kamera i handen så är jag glad! Fattigt nog kostade inträdet 60 :-, men "vaaa ska man göra", hehe.

Annars har jag bara gjort 9 upg. matte och sedan chillat hela dagen. Dagens väder var för övrigt helt fantisktiskt! Minus 10 grader C, sol från klar himmel och snö, snö, snö på marken. Jag har aldrig varit så sugen på att äga en skoter och bara kunna dra ut och åka i det fria. Körkort skulle inte vara fel det heller...jag trönar efter friheten!

I kväll har jag sutti och slängt i hop en kalkyl ,för att köpa bil, i Excel, tyvärr verkar det som om min ekonomi inte kommer klara av en bil vid 18 års ålder :/.

Vi får se vad som händer!
Förresten, jag lovade också att skriva att Robin Skoglund är bäst så...Robin Skoglund är bäst (Y)

Avslutar med tre bilder från dagen,
// Bäcke

                                  
 Panorama Ljusnan Cup          Anton gör en "Fotbollsspelare"                  Rezan fäller någon
© Bäcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0