Poker!

I kväll (i går) har jag spelat poker hemma hos Johan! :)
Det var jag, Rezan, några NV3:or - André, Johan och Daniel, och eb samhällaren: Anthe.
Jag fick aldrig riktigt turen med mig, spelade hyfsat iaf. Insatsen var 50 kr/person, därefter fick alla rätt till ett återinköp á 50 kr då de åkt ut.
Spelat pågick i ca 3 timmar och vi höjde blindsen var 15:e minut.
Jag åkte ut näst först, varefter jag köpte in mig igen, åkte tyvärr ut näst först igen efter det, så jag blev av med 100 kr. Det värsta var att när jag gick All-in och åkte ut så var det på det absolut sista kortet, och exakt det kort Rezan behövde (Ess) kom upp!
Aja, kvällen var lätt värd 100 kr iaf. Vinnaren blev André som kammade hem 300 kr (efter att tvåan Rezan fick tillbaka sin andel på 50 kr och efter att man räknat bort Andrés totala insats på 100 kr).

Hoppas det kommer göras om, för roligt, och trevligt, var det.

Nu ska jag slötitta på någon film tror jag, hej då.

P.S Jag vann på hemmaplan mot FC Granberg med 4-0 idag, nu återstår endast en match i Jerkers liga - hemma mot Yalcin's Hjältar, då jag kommer förnedra dem och coach Yalchino_.

// Bäcke

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha shit det är riktigt kul med poker, men jag vågar aldrig satsa pengar x) :P Brukar själv vara en av de som är kvar sist ;)

2009-02-21 @ 18:16:38
URL: http://lillnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0