Torsdag

Hej!

Inte skrivit på länge, anledningen är att jag inte känt för det, känt mig lite deprimerad över att friidrotten går så dåligt just nu, så jag har inte haft lust med någonting.
Men det ska det nog snart bli ändring på, för jag ska hoppa bättre, så är det bara.

Enda roliga som hänt sen senast är att (ingen bryr sig väl egentligen, men ändå) jag gått till ligafinal i cupen i Torsbergssvenskan på Xpert! hehe. Dessutom ligger jag tvåa i Jerkers liga med två omgångar kvar, tyvärr omöjligt att nå segerplatsen.

Vädret utanför är underbart nu, men jag har inget att göra utomhus för tillfället, så jag stannar och chillar inomhus i stället.
Idag hade jag förresten kemiprov. Första provet i Kemi B, det gick bra tror jag, kändes rätt lätt, men man ska väl inte säga för mycket antar jag...APPRÅPÅ KEMI FÖRRESTEN! Jag fick MVG i slutbetyg i Kemi A :D...efter många om och men kanske, men hon sa iaf att hon skulle sätta det på mig :).

Det var det gott folk, får se om jag lyckas uppbåda någon kraft och glädje att skriva i morgon också, om det kommer bli intressant är en annan femma...

Nu ska jag längta lite till sportlovet!,
// Bäcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0