Torsdag

Hejhej!

Långt uppehåll med bloggen nu - ända sedan i söndags :o
Jag vet inte om jag nämnt det förr, men jag har fått äran att fotografera bilder på och om vår förening Bollnäs Friidrott inför artikeln om vår klubb i Sveriges enda Friidrottstidning: Friidrottaren.

Väldigt roligt tycker jag det är att få sina bilder publicerade i en sådan tidning! Hoppas de väljer ut de bra bilderna bara. Jag skickade först 10 stycken de fick välja mellan. Men nu ville de ha lite utebilder från Sävstaås IP i Bollnäs också (vilket jag tyvärr har tunt av), så jag satt nyss och letade ut 7 stycken till bilder som jag nu skickat. Tyvärr hade jag en Konica Minolta Dimage X20 med 2.0 megapixlar på den tiden (de ville ha bilder från Global Games -04) så bildkvalitén är tyvärr rätt värdelös, och det är inte direkt några estetiskt tilltalande bilder heller. Men, men, jag hoppas de väljer ut några bra bilder iaf. Skickade även in en bild på SM-medaljörerna från i sommras, där jag är med på bild, så det kunde ju vara lite kul om den blir med också.


Som jag kanske nämnt tidigare (jag är värdelös på att komma ihåg vad jag skriver här, spec. pga att jag blandar ihop det med mina bilder på Min Bilddagbok) så håller det på att trasslas hit och dit  med träningsläger. I går bestämdes att vi skulle åka till Spanien med sär 12-19 maj -09. Jag kommer hem och ser att jag har nationellt prov i Matte D den 14:e maj! Gör jag det inte då så kommer jag få vänta med att både göra provet, och på att på betyg i Matte D, tills den 8:e december -09! Som tur var så ändrade sig min tränare då han hörde det (jag var inte ensam om att ha nationella) så vi ska försöka leta något i månadsskiftet april-maj i stället. Återkommer om det.

Hm, resten som hänt sedan i söndas är nog rätt ointressant skulle jag tro. Avslutar väl med att gratulera min kompis Hazze till körkortet! Grattis!...Vi åkte å stekte lite i bilen hans idag på rasten, baslådan var skön och jag blev fett avundssjuk på att han har körkort, haha.

// Bäcke


Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Ja, det måste vara kul att kunna bläddra i en tidning och se sitt namn under bilder:)



Ingen fara:)

2009-02-05 @ 16:57:20
URL: http://kimza.se
Postat av: Lizelott

sv: varsågod :)

2009-02-05 @ 19:24:44
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

grattis till Hazze! =) kram

2009-02-05 @ 23:49:09
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

toppen! vart tog du vägen? har vi vart ute och kört.. :p (med tanken på updateringen ) kram!

2009-02-07 @ 11:27:10
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Liene

vad kul att dina bilder komemr på tidningen nu:D

2009-02-07 @ 19:05:49
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0