Vemdalen!

Hejhej!

I morgon åker jag med skolan till vemdalen! :D Underbart ska det bli, faktiskt första gången jag åker slalom den här säsongen! Aldrig väntat så länge, men varken haft ork, lust eller tid. Men i morgon ska det bli kul att få glida lite i backarna.
Tyvärr ska det tydligen bli ca minus 18 grader Celsius, så det lär ju bita i rätt rejält i kinderna, haha. Men jag börjar nästan bli van den temperaturen nu. I morse, t.ex,  var det -20 grader C utomhus när jag cyklade till skolan (2.5 km ca). Visserligen lite kallt, men på samma gång måste man ju bara älska det! Vi har dessutom minst en halvmeter snö nu.

Kom nyss hem från träningen och ska ta å duscha nu efter att jag skrivit klart det här, sedan ska jag äta och efter det ska jag nog se något avsnitt av Myggan, sedan ska jag sova. Blir tvungen att gå upp vid 05.00-05.15 i morgon eftersom Hazze hämtar mig med bilen kl 05.45-06.00 och vi ska vara på skolan senast 06.15.

Träningen kändes iaf bra idag, sedan så har jag en liten överraskning åt er, men det säger jag i slutet av veckan då det är klart, hähä.

Ingen bild i dag, det får bli i morgon,
// Bäcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0