Dagen

Tja

Blir ett kort inlägg idag.
Inte hänt så mycket. Mötte Hazze (Simeå BK) på Xperteleven, vann med 1-0 hemma. Ligger 4:a i tabellen nu. Samma poäng och målskillnad som 3:an. 3 poäng upp till serieledning. Jag måste säga att det faktiskt är rätt kul med Xpert då man spelar med polarna, och att spöa dem då det är första laget jag någonsin har är underbart :D.
Fixade äver V.I.P idag (3 månaders) för 85 kr för att kunna delta i min mattelärares V.I.P-liga! De flesta på Torsbergsgymnasiet med V.I.P kommer spela där. Sen så är det ju bra fjäsk att gå med i lärarens liga också när han vill det, haha ;)

Såg nyss Green Street Hooligans (jag vet att jag är lite efter med vissa filmer, hehe). Så sjukt bra film! Rekommenderar den verkligen, lite sorlig, men, men.

Nej, nu ska jag ta å sova snart, efter att jag läst lite kemi och plockat ihop träningskläderna och idrottskläderna inför morgondagen.

Cya,
// Bäcke

Kommentarer
Postat av: goran

Green Street Huligans, GRYM FILM!

2009-01-14 @ 07:15:05
URL: http://www.goranwinblad.wordpress.com
Postat av: Lizelott

sv: Varsågod :)

2009-01-14 @ 17:08:13
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0