Fredag

Tralala, det är fredag, vilket innebär helg!

Idag hade jag fysikprov. Man blir ju bara så besviken på vår lärare; vi får ca 1.5-2 veckor på oss på hela kapitlet, varav han går igenom elektronikens historia den hela första veckan som man inte orkar lyssna på. Sedan visar han några få upg. på tavlan och ger oss ett papper som vi ska plugga in.
I princip ingenting från pappret kommer på provet, provet består av endast 3 frågor (så det gäller att inte faila på nån) som bara är vanliga kopplingsscheman utan någonting ifyllt i princip :S Och vi fick inte skriva nå uträkningar eller något på separat papper heller, så allt var bara fail. Jag frågade honom när jag lämnade in provet om det här skulle sabba mina betyg, han kollade igenom lite snabbt och sa att jag verkade ha rätt på allt utom sista, så det var ju bra iaf, vi får hoppas att han inte såg fel! Hoppas jag får MVG i slutbetyg.
Det som är dåligt då man inte har nå uträkningar är att då kan ju inte läraren se om man tänkt rätt och bara skrivit fel eller om man gjort nästan rätt osv, osv.
Aja, vi har fortfarande inte fått tillbaka provet vi gjorde i fysik före jul så det lär väl dröja ett tag med det här också.........

...annars blir det bara en chillkväll: dator, film, godis typ, hihi.

Dagen har i princip bara bestått av provet (förutom gym, biologi och oavgjord match på Xperteleven.se på bortaplan mot Hazze...nu blir det några - förhoppningsvis - lätt matcher framöver...ligger 4:a nu, men än är det inte försent!).

Förresten, i morgon blir en rolig dag för då ska jag, Pekke, Emil, Joel, Johan, Björn och Andreas nöta Guitar Hero World Tour, och lite annat smått och gott, hemma hos Emil i hans lägenhet! :D

Ha ett grymt skön helg folket,
// Bäcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0