God kväll

Hej igen!

Det blir ett kort inlägg nu, det har inte bivit av att jag ägnat mig något åt bloggen i dag i princip.
jag har precis sett Transporter 2 och 3 efter att ha sett den första filmen i gårkväll. Tre riktigt bra filmer, lite överdrivet mycket action i bland...men ska det vara så ska det vara, som man brukar säga. Och för ovanlighetens skull så var faktiskt den tredje filmen bäst, tycker jag.

I morgon är det tävling, jag har 60 m kl 11.20 så jag måste upp vid 09.00, vilket betyder att jag måste komma i säng nu så snart som möjligt då jag vant mig att sova till 12 på dagarna nu under lovet.

Annars har det inte hänt något särskilt idag. jag har varit hemma och tagit det lugnt. Temperaturen har legat runt eller under -20 grader C hela dagen. Skönt tycker jag! Älskar vintern...Visserligen har jag hållt mig inne, men, men haha.

Det var allt för idag, hoppas ni har det bra,
// Bäcke

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: haha, det kanske inte var min sport bara :/

2009-01-05 @ 01:33:13
URL: http://malinworlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0