Grattis Hazze, 18 år!

Heej!

Dagen får betecknas som en fet chilldag - jag gick i skolan mellan 08.00-10.00. Efter det stannade jag en timme i skolan för att umgås med polarna lite ocyh käka pankaka kl 11.00 (hemma hade jag ändå inget bättre för mig än att sitta vid datorn). Jag måste säga att vi verkligen har kul på våra raster. Idag skulle vi spela "skåpstennis" med en tennisboll som man slår över skåpen. Tyvärr aggrade vaktmästaren, så då kom vi på att vi i stället kunde köra prick (eller vägg som de andra kallar det) med tennisbollen i korridoren :D. Ända problemet var att det var folk som gick förbi där, så en gång sköt min kompis en tjej i huvudet, HAHA! Aja, hur som helst så käkade jag, och drog sedan hem, var hemma en stund efter 12.00. Väl hemma satt jag ett bra tag vid datorn och letade bokstavligen igenom alla tänkbara mappar och bläddrade igenom ALLA (ca 2000) bilder för att leta efter lite "nostalgibilder" från tiden då jag umgicks med de som bor här i mitt område, som jag nu sällan träffar. Jag började att leta igenom drygt 1000 bilder i går och forsatte idag med ytterligare runt 1000 filer. Jag kom efter många om och men upp i en ca 274 MB stor mapp. Jag tycker det är mycket roligt att se de gamla bilderna, printsen och videofilmerna. Haha, jag bara satt och log då jag såg en "film" jag och min kompis gjorde då vi gick i 7:an...och vilka kläder jag använde! Wannabe hiphopare? xD
Efter att ha organiserat bilder och varit nostalgisk i åtskilliga timmar åkte jag på träning. En kul och givande träning tycker jag. Det var sprint och hopp blandat - underbart!

Ja, det var min dag, ganska kul dag om jag får säga det själv.
Till sist vill jag bara (för typ 100:e gången idag) önska min kompis Hazze (Andreas Hans-Ers) Grattis på 18-årsdagen! :D

// Bäcke

 
Ett smakprov på lite smått nostalgiska, och sjukt roliga, bilder (början av 2005).

Kommentarer
Postat av: Lizelott

måste väl ta och önska din kompis Grattis. GRATTIS!!

hehe :)

2009-01-16 @ 14:49:20
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: goran

Grym film :)!

2009-01-17 @ 08:35:53
URL: http://www.goranwinblad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0