Helg

Tja

Gårdagskvällen blev inte riktigt lika kul som förväntat. Det var nice före och så, men det var mindre folk än någonsin förr på Tranan ;O. Helt sjukt lite. Man är van att stöta på någon man känner vartannat steg, nu kände jag typ ingen och dansgolvet var inte ens fullt, så det var synd, det var inte ens trångt där inne. Vet inte riktigt varför det var så få människor där, det kanske beror på att det var ett sådant kort varsel efter lovet så informationen inte gick ut till alla? Eller var Bollnäs ungdomar bara väldigt nykter och icke festsugna denna fredag? Aja, det väl värt att gå dit iaf, bättre än att vara hemma vid datorn. Nästa gång hoppas jag verkligen det är packat (haha) med folk, så sjukt mycket roligare då! Juste, musiken var PINSAMT dålig den också. De körde typ nån "retrokväll" med typ dansband :S Men efter att jag och min kompis lämnade en lapp till DJ:n med texten "Nya låtar FFS!" så spelade han bra musik, haha.

Idag har jag varit i Öratjärn någon mil utanför Edsbyn och firat min fasters man som fyllde år. Fick så sjuk mycket mat så jag höll på att äta ihjäl mig, haha. Men nu är jag hungrig igen så jag sitter och äter lite mackor samtidigt som jag skriver, hehe.
Nä, nu ska jag gå och se lite på Körslaget och hoppas att Bollnäs håller sig kvar. Jag känner visserligen ingen i kören, men har haft spanska med en av dem och gått i parallell-klass med en annan ^^. Så det är väl värt att se iaf. Rösta gärna på Team Hanna från Bollnäs!

// Bäcke

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Min teori är att alla Bollnäs ungdommar var så fulla att dom inte ens tog sig till Tranan! Haha, nejdå.

2009-01-13 @ 15:05:06
URL: http://lancey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0