Hemma

Hejhej!

Inte skrivit här på två dagar nu.
Vad har hänt då?
Inte ett skit i princip. Mitt liv suger nu, tycker jag. Allt enligt samma dryga schema - vakna tidigt, få damp på klockan, äta fruost framför tv:n, klä på sig, borsta tänderna mm, cykla till skolan, tråka i skolan, hem, sitta vid datorn, träna, duscha mm, äta, plugga, se på film, lägga sig.
Det är min dag om och om och om igen. Skolan gör verkligen att man tvingas ha ett inrutat och tråkigt liv. Idag slutade jag 12.00 som vanligt. Jag har inte scannat in mitt nya schema än, så jag kan inte visa er det, men det är i princip som mitt gamla fast lite sämre, hehe.

Idag hade jag första Programmeringslektionen. Det verkar väl helt okej, sjukt liten klass, så det är skönt. Fast vad man någonsin kommer behöva kursen till är en gåta, men, men...

Tyvärr (p.g.a att allt ser likadant ut varje dag antar jag) så tappar jag läsare i bloggen, vilket är mycket tråkigt. Ett tag hade jag iaf 30-40 läsare om dagen (rekord = 43), nu är det max tio. Tråkigt, men sant. Vad jag ska göra för att få tillbaka er läsare vet jag inte, men jag blir väldigt glad om ni på nått sätt kunde hjäpa mig att reklamera min blogg.

I går stod jag över träningen eftersom jag hade ont i halsen, idag har jag väl inte så ont i halsen, men jag hostar hela tiden, tror dock jag ändå försöker mig på att träna lugnt, det är ju trots allt Bollnäs-Spelen i Höghammarhallen i helgen och jag är totalt ur form och oförberdd. Kommer troligtvis göra mitt första häcklopp på 100 cm häckarna med senioravstånden. Tränat två pass med nya avstånden och ett (lite smått oseriöst) pass på nya häckhöjden, så hur det kommer gå är en gåta...

Igår var jag ute i skogen och fotograferade, helt underbart var det, och tyst. Tyvärr dog mitt batteri efter 104 bilder. Lägger inte upp någon bild här nu eftersom jag inte riktigt kollat igenom dem och fixat några av dem än. Men i sinnom tid, i sinnom tid...

// Bäcke

Kommentarer
Postat av: Lizelott

sv: Hehe, det var sjukt kul att se iaf. :)

2009-01-29 @ 14:55:32
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du är så trött på ditt liv, varför kryddar du inte till det lite då? : )

2009-02-01 @ 23:49:25
URL: http://hoogiparken.blogg.se/
Postat av: JULIA AMANDA

Det låter som att du fastnat i rutiner, detä r aldrig kul. Inte om man intetrivs med det iaf. Jag vet att jag inte gör det. Jag vill ha nya utmaningar när dagarna börjar se likadana ut. Så mitt tips till dig är att hitta på något du vill göra och sedan göra det.. Nu vet jag inte alls vad du gillar att göra, men jag gjorde en lista på grejer jag skulle göra varje månad, tex i januari började jag måla igen efter ett två års uppehåll, och jag började med kick-boxing!

Det sämsta man kan göra är att hata tillvaron och låta det vara så ;)



ha en bra dag!

2009-02-07 @ 13:00:29
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0