Lite kort

Tjao!

Det blir ett kort inlägg i kväll. Jag är så trött så jag måste lägga mig,och idag har det hänt en hel del så jag orkar inte skriva allt.

Sammanfattar det lite kort:

* Bråk på fysiken, jag bryr mig inte så mycket, men alla är sur på Lenny så det blir lärarsnack och skit nu, men jag ska försöka hålla mig utan för, jag tycker faktiskt synd om honom.

* Första vinsten i Planis (min mattelärare) liga på Xpert idag. 3-0 hemma mot det rutnierade Mancherster City (Niklas Prytz), möter samma manager förövrigt i Jerkers liga i morgon på hemmaplan där jag kommer förnedra honom.

*Tränade idag, ont i höften, inte lite heller, smärtan kom i torsdags, var nästan borta idag, sedan på träningen kom den igen, oroväckande och olycksbådande är vad det är...

* Som ni vet så lirade jag och friidrottarna Guitar Hero World Tour i lördags. Vi filmade en massa (förutom att ta kort) och nu har min käre vän Joel slängt i hop ett klipp på mig när jag sjunger Living on a prayer och lagt upp på YouTube.
Min röst var helt förstörd redan före och de extremt höga tonerna gjorde det inte lättare, så jag vill bara informera er om att jag sjunger mycket bättre egentligen, hehe.
Se och njut! - http://www.youtube.com/watch?v=KZcsbKPJnYM
(tyvärr har jag inte läst om hur man lägger upp youtube-klipp på bloggen än, och jag orkar inte göra det heller, så det är bara att klicka på länken och njuta!)

Nu ska jag ta och lägga mig,
// Bäcke


Jag sjunger Living on a prayer.

Kommentarer
Postat av: Göran

haha, fin video :D. Det är skit enkelt att lägga upp youtube klipp, när du spelar klippet på youtube så står det till vänster "bädda in" så kopierar du bara den texten och lägger in där du vill ha den i inlägget.

2009-01-27 @ 07:24:01
URL: http://www.goranwinblad.wordpress.com
Postat av: goran

oj, menade uppe till häger.

2009-01-27 @ 07:25:22
URL: http://www.goranwinblad.wordpress.com
Postat av: Gabbe

Jag tycker oxå lite synd om honom.

2009-01-27 @ 13:17:37
Postat av: Lizelott

Jag vill inte vara hård i mot dig, eftersom din röst somsagt inte är den bäst i just de klippet. Men jag kan säga så här jag fick ett skratt för livet iaf. inte illa menat. Brukar också se ut så därt när jag och mina kompisar lirar singstar. hehe

2009-01-27 @ 18:35:42
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0