Nyårsdagen

Godmorgon! ...eller, God eftermiddag kanske man säger vid den här tiden, hehe.

Nyårsnatten blev rätt underhållande ändå får jag säga. Det fick bli lite "cyber-umgänge" med polarna i Vent. Vi satt och lirade CS fram till kvart över tre på natten. Kände verkligen inte för att spela först, men vem kan motstå att spela med lätt onyktra kompisar och sedan sitta och konversera med minst sagt fullt folk? xD.
Det som var lite konstigt var att fast alla var rätt oseriösa så vann vi (för ovanlighetens skull) alla matcher! Ni som inte känner mig ska inte tro att jag är cs-nörd bara för att jag ägnade nyårsnatten till det. Nej, nej, där har ni fel, jag tycker bara det är kul att sitta å spela med kompisarna, jag är värdelös förövrigt.
Efter att ha spelat tre matcher tackade jag för mig och lade mig för att se på en film jag tankat - The House Bunny. Hade ingen aning om vad det var för film, visste bara att det var en komedi, men den var rätt hyfsad. Inte "American Pie-rolig" kanske, men den var helt okej, och kända skådespelare, så den dög för att se på sen-natten. I alla fall lade jag mig till slut vid 06.00. Tyvärr vakande jag redan vid 12-tiden, så jag är rätt trött nu.
Så där, nu vet ni exakt vad jag ägnat mig åt de senaste 12 timmarna, hehe.

En sak jag inte får glömma är att tacka Liene, som var så snäll att länka min blogg! Ni som kommit till min blogg via hennes länk är mer än välkommen att prenumerera på min blogg och kommentera. Lämna gärna en kommentar vad ni tycker om min blogg, mina bilder, mm. :), kolla dessutom gärna in mitt Naturbilds-albumBilddagboken, FriidrottFTW @ bdb.

// Bäcke


Länkad på Lienes blogg :)

Kommentarer
Postat av: Lizelott

sv: varsågod, Ska hålla ett öga på din blogg, Verkar väldigt intressant. :)

2009-01-01 @ 17:57:39
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Liene

verkar som du hade en bar kväll när jag läser det här:D

kul att du skrev om att jag länkade dig i bloggen.

2009-01-01 @ 20:50:27
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Ylva

"Your biceps are huge, KISS ME!" xD

2009-01-02 @ 19:36:31
URL: http://sommarapan.blogg.se/
Postat av: Bäcke

Syftar du på att Björn är grov? :P

2009-01-02 @ 21:05:40
URL: http://baecke.blogg.se/
Postat av: Bäcke

Haha, nu fatatde jag vad du syftade på xD, trodde du menade att jag sa till björn att han var grov idag :P

2009-01-02 @ 21:08:02
URL: http://baecke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0