skola på en lördag :O

Det är sant! I morgon, lördag ska vi gå i skolan! Som tur är är det inte så farligt som det låter - jag och en 1/3 av klassen ska genom föra ett fysiklabb (som vi gjort förr) mellan kl 11.00-12.30. För det får vi i utbyte vara lediga hela måndagen, så det är nice. Det som är lite synd är att jag börjar kl 11, så någon sovmorgon blir inte av tyvärr. Den andra fysik-gruppen börjar 1, så de får 3 sovmorgnar denna helg. Jag kanske ska nämna anledningen till varför vi går i skolan på en lördag; det är nämnligen så att det är "Öppet Hus" för vem som helst som kan gå runt och kolla på de olika programmen "in action", så hela skolan går alltså någon h i skolan i morgon.
Nu är det väldigt tur att vi får måndagen ledig, eftersom det bär av till Västerås för mig klockan 06.45 på söndag och jag lär inte vara hemma förrns vid 9, så det blir en långdag, därav skönt med sovmorgon och ledigt på måndag.

I går (inte lagt mig än så det är ju typ som idag...) blev för övrigt faktiskt den första dagen sedan jag fixade blogg som jag inte skrev i den, en bra trend bruten. Men, men. Det var av en god orsak som den bröts - jag spenderade hela kvällen (~21.00-00.30) hos min kompis Henrik Aasa där det var "pokerfest". Jag har inte spelat poker irl sedan april 2007, trots det  vann jag hela alltet och tog hem den abnormala summan av 80 riksdaler, hähä.
Kvällen tycker jag iag blev både lyckad och rolig, gör gärna om det. Det var jag, Henke och Peppz från klassen, sedan var det en massa NV06:or också.

Nu ska jag ta å glida ner i sängen och läsa en tidning eller en bok innan jag blir tvungen att sova för att vakna upp till morgondagens strpatser.

 - Edit - Jag vann med 2-0 på hemmaplan idag mot Jerker på Xpert, han blev skitsur, haha! Så nu ligger jag 2:a i serien, endast en poäng från serieledning. Jerker tyckte jag var den sämsta managern i ligan som bara spelade på tur. Aja, en åsik är alltid en åsik, HAHA! Nästa match blir mot Jerker på bortaplan, ett riktigt tufft möte, tar jag hem det, eller iaf spelar oavgjort, ser der bra ut...nu har vi exakt spelat halva serien, så nu vänder den. - Edit -

// Bäcke


Hade inget att göra ett tag, så jag passade på att tatuerade mig i PS,

© Bäcke


Kommentarer
Postat av: Armin

Sjukt coolt att du lyckades så bra också! Fantastiskt. :)

2009-02-04 @ 19:51:52
URL: http://damnthatarmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0