skola, träning, mm

Go' kväll, kära läsare.

Först och främst vill jag bara uppmärksamma er om det faktum att det inte är förbjudet att kommentera. Jag blir glad för varje liten kommentar, så kommentera på bara! En sak till är att jag har väldigt få besökare i min blogg för tillfället. Är den tråkig? Ful design? Ointressant läsning? Vad det än är så är ni välkommen att komma med tips och råd eller säga vad det är som är fel. Det uppskattas också starkt om ni kan länka min blogg på er blogg eller på annat sätt reklamera den. Att prenumerra på min blogg är inte fel det heller.

Jaja, nu har jag tagit upp lite om det. Dagen har sett rätt vanlig ut. I Skolan började vi med Matte D, vilket nog kommer vålla vissa problem framöver, jag är fortfarande besviken över mitt VG men jag SKA får MVG i Matte D, så är det bara. På engelskan idag skrev vi ett brev basserat på innehållet från filmen "Emma" som i sin tur är basserad på romanen "Emma" av Jane Austin. Skriva tycker jag är helt okej, nu hade vi visserligen väldigt lite tid på oss, men det funkade rätt bra ändå. Det skulle vara något slags kärleksbrev eller liknande, så jag skrev typ en kärleksbekännelse på en A4.

Än vet jag inte hur mitt nya schema kommer se ut (tror vi börjar med det nästnästa vecka), men det verkar som om jag får mycket softa torsdagar och fredagar - tors = ca 09.05 - 12.00, fre = ca 10.30 - 13.40 - medan mån-ons blir ungefär lika som förra terminen, dock lite tuffare, spec. måndagar som jag kommer gå 09.00-16.00 (går 10.05-16.00 nu). Mer om exakta detaljer kommer när jag vet hur det blir.

Ja, sen efter skolan tränade jag, det funkade bra, mer finns inte att säga. Lika kul som vanligt iaf. Idag var det sprint och styrka på programmet, i morgon blir det tresteg tror jag.

Nää, nu ska jag inte tråka ut er något mer för tillfället.

Ha det bra,
// Bäcke


Påfågelöga,

© Bäcke




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde ju det bästa med det nya schemat!!!

- Att du ska ha engelska med MIG :D

2009-01-12 @ 22:11:37
Postat av: Ylva

Kan tillägga att det där kärleksbrevet säkerligen skulle vara intressant att få läsa. x) Men du skrev säkert för hand på lektionstiden? Vilket innebär att du antagligen inte orkar skriva in det här. :P

2009-01-12 @ 22:15:13
URL: http://sommarapan.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Åh, finns det något underbarare än Jane Austens böcker eller filmerna baserade på hennes böcker? :O Stolthet och Fördom (filmen, och den riktigt på 5 timmar och 27 minuter) borde alla se :)

2009-01-13 @ 15:00:16
URL: http://lancey.blogg.se/
Postat av: Lizelott

åå, så fin. Den bilden får mig att tänka på sommaren. Längtar dit. :)

2009-01-13 @ 16:22:45
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0