Tranan!

Hello.

I kväll blir det Tranan! :) För er som inte vet vad det är för något så kan man väl beskriva det som typ Gymnasiefest på en nattklubb här i Bollnäs. Det brukar vara rätt bra drag där och det är oftast riktigt kul. Nice att träffa massa folk som man inte träffar så ofta å så.
Jag vet inte riktigt vad som händer före, men det blir nog att dra hem till en polare och chilla lite. Troligtvis kommer jag hem någon gång vid halv tre- tre i natt, så det känns lite segt att vi ska åka bort klockan 12 i morgon :P.
Bilder finns på Efterfesten.com efteråt om ni vill titta (sök på Torsbergstranan eller något...).

Det var vad som händer i kväll. Idag har jag tränat, vilket kändes/gick ovanligt bra tycker jag. Trots smärta i foten lyckades jag få till tekniken bättre än vanligt, så än är det inte tid att misströsta!

Skoldagen var fett chill, gjorde i princip ingenting. Vi har dock fått reda på att vi ska gå i skolan nästa lördag! ;O Som tur är är det inte så farligt som det låter. Hela skolan har en lektion nästa lördag då det är Öppet Hus för vem som helst som känner sig manad att komma. Jag kommer ha fysiklektion med labb mellan kl 11.00-12.30, det här kompenseras med att jag blir ledig hela nästkommande måndag, vilket är skönt eftersom jag kommer komma hem sent på söndagskvällen efter att ha tävlat i Västerås hela dagen. Det hade visserligen varit roligare att ha sin lektion med start 12.30 eftersom man då får en extra "fullständig" sovmorgon, men, men...
Btw, idag på rasten kom några av oss NV:are och några SP:are på ett svinkul kortspel, haha. Spelet saknar visserligen logik och bygger helt på tur. Men sjukt spännande och kul tidsfördriv var det iaf! :D Det är ingen idé att jag förklarar de oändliga och invecklade reglerna, eftersom ni skulle bara tycka de var så dumma, haha, men som sagt ett roligt tidsfördriv. Jag döpte spelet till Joker7.

Nu ska jag snart göra mig i ordning lite innan det är dags att dra till min kompis, vet inte om det blir nån fest, vi får se...chill blire nog iaf :)

Ha en bra helg,
// Bäcke


Jag, Alle och nån snubbe som heter Thomas lr nå förra Tranan :)

Kommentarer
Postat av: maria

aha okej:)

2009-01-10 @ 00:21:38
URL: http://maarlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0