Träning !

Tjaa !

Idag tränade jag äntligen för första gången sedan 23:e december! Underbart at få träna igen, dock dök det upp vissa orosmoln. Jag ska ju hoppa tresteg på tisdag och det kändes verkligen värdelös tungt idag :/. Men det blir väl automatiskt så när man istället för att träna i en vecka vräker i sig julmat, är uppe halva nätterna och sitter vid datorn 24/7. I morgon blir det träning igen, sedan är det dags för säsongsdebut! 60 m på måndagen och tresteg på tisdagen (ändrade dagar sedan jag senast nämnde det). Jag har redan gått igenom det lite här i bloggen så jag ska inte tråka ut er genom att dra det en gång till, men jag ser verkligen fram emot det :). Känns dock som om jag inte är riktigt redo än, men någon gång måste ju debuten komma. Både jag och min tränare har ändå höga förväntningar så vi får se hur det går. Jag tror det komemr gå finfint iaf, det brukar vara stor skillnad på träning och tävling för mig.

Annars har dagen (som vanligt) varit rätt händelselös. Jag vaknade vid tjugo över elva, gick upp och  satte mig framför tv:n, det slutade med att jag slötittade på "Natt på muséet", den är kanske lite barnslig, men jag gillar den!
När vi ändå pratar filmer så kan jag nämna att det blev en riktig filmkväll med mig själv igår. Först såg jag How To Lose Friends And Alienate People, den var lite småseg i början, men efter ett tag visade den sig vara en helt okej film, dock rätt förutsägbar, rekommenderar den i alla fall. Efter det såg jag, för fösta gången på åratal känns den som, en western. Appaloosa var namnet på filmen, den var måhända lite händelsefattig, men en skön film att koppla av till iaf.

Som ni märker ser jag mycket på filmer, så jag vill gärna ha så många filmtips som möjligt av er. Mina favoritgenrer är nog komedi och action. Actionthriller, actionkomedi och thriller funkar bra det också. Gillar dock inte drama och skräck så värst mycket, så gärna action- och komeditips!

För att inte inlägget ska se så enformigt och tråkigt ut lägger jag upp en bild också som jag tagit. För er 151 bevakare som följer mig på Bilddagboken är för tillfället bilderna inget nytt för er, anledningen är att jag inte haft tid att fotografera så mycket på sistone, men nya bilder kommer...i sinnom tid...

// Bäcke


Fullmoon,

© Bäcke


Kommentarer
Postat av: goran

Det är roligt att läsa på din blogg :) här kommer lite fina filmer som du måste se.

- Fight Club, lite vrickad men rolig thriller.

- Napoleon Dynamite, något störd komedi.

- Hot Rod, sjuuukt rolig komedi.

- The Onion, amerikansk gjord amerikaparodi.

- Rambo, båda filmerna, klassiska actionfilmer.

- Sagon Om Ringen (Bäcke och Göran edition) :D

2009-01-02 @ 21:31:23
URL: http://www.goranwinblad.wordpress.com
Postat av: Malin

sv: Okej, dina iblder blir iaf skitskarpa och fina (a)

2009-01-02 @ 22:20:32
URL: http://malinworlin.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: ja, du lyckades verkligen! haha och alla var snygga:D



Jag såg tuxedo igår, det är en actionkomedi och alla filmer med den kinesen som är med i är bra. Snuten i Hollywood är kul med. Den galna proffesoren och big mommas house är bra komedier också. Hoppas det var bra tisp:) fast kanske du redans ett de filmerna.

2009-01-02 @ 23:37:18
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Liene

förersten, hancock är bra den med med Will Smith!

2009-01-02 @ 23:38:02
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: Ingen orsak, haha.

Jag tränade också friidrott förut :P

2009-01-03 @ 11:44:36
URL: http://malinworlin.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: Nej, jag tröttnade bara. Men mina bästa grenar va i alla fall 60 meter och längdhopp ;)

2009-01-03 @ 17:20:31
URL: http://malinworlin.blogg.se/
Postat av: Lizelott

Jätte snygg bild, inspiration så det bara skriker om det, hehe :)

2009-01-03 @ 18:54:39
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0