Tresteg och fötter

Anledningen till att jag lade upp den gamla summeringen var att jag hoppade tresteg idag. Tänkte att ni skulle få lite inblick i hur min sommar varit. Nu startade vintern precis som sommaren - ont i foten. Första hoppet kändes bra, runt 13.50 tror jag, tyvärr ca 2 cm övertramp. Andra hoppet hände någonting, jag fick en dålig isättning och slog upp min ledskada i vänsterfoten. Gick i princip inte att hoppa något mer efter det, stod över 4-5:e hoppet, slutresultatet blev pinsamma 12.80 (hoppade 13.00 vid samma tävling för ett år sedan) . Så nu får jag försöka nöta teknik och hoppas att jag genom en god teknik slipper smärta. Annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Nej, nu känner jag mig så deprimerad av att skriva det här.

Hoppas ni har det bra iaf,
// Bäcke

Kommentarer
Postat av: Albin

Haha, du fattar inte hur mycket jag skrattade!

Jävlar vad roligt - haha.

Men sant, det blir nog att ändra.

Kul att ingen annan sagt det tidigare! xD

2009-01-06 @ 21:08:18
URL: http://albiun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0