Ytterligare en dag till handlingarna

Skoldagen kändes lång och jobbig. Gick 08.00-15.00. Träningen idag var inställd då vi egentligen skulle haft nån värdelös kostrådgivning med Idrottsgymnasiet. Istället blir den kl 08.00 nu på fredag då jag egentligen börjar 10.30, så det suger. Planen var att gymma idag i stället för på fredag då dagens vanliga träning inte blev av, men jag valde att vila idag och gymma på fredag istället. Hoppas bara inte jag får träningsverk inför söndagen.
Vi fick reda på vart vi ligger betygsmässigt i biologin idag, inte riktigt vad jag väntat mig. Att jag låg på VG misstänkte jag, men att det verkade i princip kört att få MVG trodde jag inte, så det gör mig besviken. Det verkar iaf omöjligt att få MVG då jag tror det bara var Bredan i hela klassen som låg på MVG...
Förövrigt frågade jag fysikläraren i förbifarten vad jag låg på: Minst VG, så jag hoppas innerligt på ett MVG där. Får jag MVG i fysik kommer jag ha höjt det sedan grundskolan, och får jag VG i biologi blir det det första ämne jag får sämre betyg i på gymnasiet än i 9:an (jämför dock inte Matte C med matten i 9:an - Tetra A)

P.S I morgon går jag i skolan 08.00-10.00! D.S

Det var dagen i korthet, ha det bra nu,
// Bäcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0