Friidrottskolan

Under den gångna veckan har jag varit ledare för Nordea Friidrottsskola. Det har varit väldigt kul, givande...och tröttsamt, hehe.
Inte minst att vänja sig vid att gå upp klockan 8 varje morgon när man är van att vakna upp vid 12-snåret och därefter chilla i soffan med en film.
Aja, det har varit roligt som sagt, och det verkar dessutom som om jag kommer få min första artikel publicerad i en tidning, så det är mycket roligt. Visserligen är den ganska kort (1500 tecken) och jag kände mig rätt ringrostig, då jag inte skrivit ordentligt sedan i slutet av maj.
Hoppas Christian Westin på BollnäsNytt tycker den duger iaf, ska försöka få praktik där i höst, så det skulle vara bra om jag kunde få in en fot redan nu.

Nu ska jag göra något annat...eller, nää..jag sitter nog kvar vid datorn ett tag, hehe.
Btw så hoppade Christian Olsson 17.24 i comebacken idag! Så sjukt glad för hans skull!
KUNGEN ÄR TILLBAKA!

// Bäcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0