Snart lov!

Nu så! Idag gjorde jag mitt sista prov innan sommarlovet. Gick värdelöst får jag väl erkänna, vilket suger, men det är gjort iaf.
Blev också idag i princip klar med min slutuppgift i programeringen. Underbart! Ska finslipa lite på den nu i helgen, och har jag tur lyckas jag införa en sista funktion.

Så nu kan min "kvar-att-göra-lista" sammanfattas i:

14/5 Matte D-Nationella
18/5 Engelska B-Nationella: Speaking
25/5 Svenskaprov: Romantiken
26/5 Svenska muntligt: Romantiken
27/5 Fysik B, kapitel 2+6
28/5 Engelska B: Bokrecension
29/5 Projektarbetsskiss

2/6 Biologiuppsats: Djurfördjupning, alla kursdelar inkluderade
2/6 Diagnostest Matte A-D
4/6 Kemi B, kapitel 5

10/6 Slutuppgift Programering A
??/?? Svenska B: Filmanalys
+ Ev. övrigt.

Misstänker dock att filmanalysen bara kommer bli en liten muntlig uppgörelse i klassrummet på tisdag efter att vi sett klart Independence Day på måndagen. Så nu äre chill!

Peace Out,
// Bäcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0