Seniordebut

Hallå!

I söndags fick jag trots allt hoppa in i vårt stafettlag och springa en 200:ing. Var riktigt nervös inför, vi lottades i samma heat som Hellas, med bara en massa stora, vuxna snubbar :P.
Fett kul var det att springa iaf :D, och vilket stöd från publiken!
Andreas krossade dem på förstasträckan och jag tror nästan det var helgens största jubel från publiken då. I första växlingen klantade Hellas sig och tappade pinnen och var ute ur leken, heatet fortsatte och jag hade sistasträckan. Riktigt nöjd med min sträcka faktiskt (för ovanlighetens skull), vi kom i mål på nya klubbrekordet 1.32.41 och slutade sammanlagt 5:a.
Så det var alltså min seniordebut. På fredag bär det av ner till Göteborg där jag ska tävla i IJSM, på lördagen värmer jag upp med 60 m h sedan på söndagen smäller det med tresteg! Börjar bli taggad nu! :D

WISH ME LUCK!

// Bäcke


Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Hej! Du tänker väl inte missa sommarens största bloggfest? :) Den 15 augusti samlas ett hundratal bloggare på Restaurang Mynchen i Stockholm för att äta (buffé), dricka (alkohol om man känner för det) och mingla tillsammans. I priset på 470 kronor ingår också en inhyrd DJ. All info, och också bilder från festlokalen, finns på min blogg under kategorin BLOGGTRÄFF. Kika gärna in se vad du tycker. Lämna en kommentar hos mig, också om du INTE är intresserad, så vet jag att jag inte ska fråga dig igen. ;) Det lönar sig att reservera plats redan nu, men bindande anmälan kommer under våren. Jag hoppas att du vill vara med, det kommer att bli en riktigt rolig fest! Åldergränsen är 18.

2009-03-04 @ 16:16:38
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Synd. Men tack för att du svarade iaf!

2009-03-04 @ 18:47:34
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Mattias Abulu

TAGGA, TAGGA, TAGGA! :D Jag är skitsugen på att tävla! :D

2009-03-06 @ 03:20:03
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0