Sporadiskt uppdaterande...

Hejhopp!

Dagarna flyter på, av någon anledning drar jag mig för att klicka på "Blogg.se-länken" i favoriter. Orkar inte skriva trots att jag egentligen gillar det.
Händer rätt mycket i skolan nu för tillfället, hade biologiprov i fredags: Genetik. Tyckte inför provet att det var det svåraste avsnittet hittills, men det visade sig att det ändå gick mycket bra - fick 48/50 p! :)
Dock var det endast första delprovet av två, så något betyg gavs inte, men lyckas jag upprepa samma bragd igen veckan före påsklovet så ser det bra ut!
Idag hade jag dessutom första Matte D-provet. Provet var på kapitel 1 och 2 i Matte D, vilket motsvarar 81 sidor. Som ni vet körde sig ju Matte C totalt för mig, men provet idag kändes ändå helt okej, hoppas bara att slarvfelen uteblir, då kan jag nog få en positiv överraskning nästa vecka.
För att nämna en sista sak i pluggväg kan sägas att jag ska ha läst ut "Resan till Jordens Mittpunkt" av Jules Verne (ca 100 sidor kvar), skrivit en rätt ingående bokrecension av den och skrivit fyra, relativt korta, "stiltexter" till sången "Mors lilla Olle" tills kl 23.59 på söndag.

Det som hägrar just nu är dels fotbollsturnering i skolan i morgon och dels TRÄNINGSLÄGER I LLORET DE MAR 20-27 APRIL 2009! :D
Alla förberedelser, betalningar et.c är avklarade nu, så nu gäller det bara att 20 april 2009 infaller!
Kommer skriva mer angående det i ett senare skede.

Till sist kan jag väl nämna att det var en (mycket bra, enligt mig) lång artikel i BollnäsNytt om mig, Joel, Andreas, Malin, Johan och Per (Landslagsaktiva i Bollnäs FIK).

Ha det bra nu gott folk och misströsta inte p.g.a att jag uppdaterar bloggen så sällan, jag lovar er (än en gång...) att jag ska bättre mig!

// Bäcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0