Helg!

Äntligen en välbehövlig helg. Den gångna veckan har jag varit mer skoltrött än någonsin. Eller skoltrött är nog fel ord, snarare "skolutbränd". På slutet har jag pluggat mer än någonsin och jag tycker ändå inte jag kommer framåt. Men om en vecka är det i princip slut. Det som återstår nu är:

14/5 Matte D-Nationella
18/5 Engelska B-Nationella: Speaking
25/5 Svenskaprov: Romantiken
26/5 Svenska muntligt: Romantiken
27/5 Fysik B, kapitel 2+6
28/5 Engelska B: Bokrecension
29/5 Projektarbetsskiss

2/6 Biologiuppsats: Djurfördjupning, alla kursdelar inkluderade
4/6 Kemi B, kapitel 5
10/6 Slutuppgift Programering A
??/?? Svenska B: Filmanalys
+ Ev. övrigt.

Alltså "bara" fyra saker. Men jämfört med hur det såg ut för två veckor sedan så har jag kommit en bra bit på väg. Jag ska nöta kemi, biologi och lite programering i helgen nu och kämpa kommande vecka och sedan ta ut mina absolut sista krafter nästa helg.
Sista veckan vet jag inte vad som händer i skolan, men jag hoppas verkligen att det blir en chillvecka iaf!

Aja, i kväll vet jag inte vad som händer, det blir väl att se någon film (vilet jag inte hunnit med på länge nu). Det kommer bli mycket skönt :)

// Bäcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0