Matte D

Idag har jag suttit på en hård trästol mellan kl 08.00-12.00 och skrivit nationella provet i Matte D. Vet inte hur det gick, inte allt för bra iaf, tyvärr. Jag vet att det är önsketänkande, men jag hoppas fortfarande innerligt på ett MVG, tvivlar dock starkt på det, lutar mer mot ett svagt VG.
Jag återkommer med resultatet (förhoppningsvis får jag reda på det på måndag...men troligtvis på torsdag eller något, hehe).

Kvar att göra i år är nu:

18/5 Engelska B-Nationella: Speaking
2?/5 Fysik B, kapitel 2+6
25/5 Svenskaprov: Romantiken
26/5 Svenska muntligt: Romantiken
??/?? Kemi B, kapitel 5 (?)
??/?? Programering A - prov på hela kursen
2/6 Biologiuppsats: Djurfördjupning, alla kursdelar inkluderade
+ övrigt, bl.a englskabok mm.

Nu måste jag snabba på träning,
// Bäcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0